حالتی از تیمارستان را در زندگی خود احساس میکنم،
بی گناه و در عین حال خطاکار
نه در یک سلول
بلکه در این شهر
زندانیم....

- فرانتس کافکا

 

 مدرک تحصیلی برگه‌ای است که اثبات می‌کند تو تحصیل کرده‌ای؛ اما ابدا اثبات نمی‌کند که تو شخص فهمیده‌ای هستی.

- غسان کنفانی

 

 انگار همه خوشحال هستند به جز من، برای من لبخند زدن بیشتر از گریه کردن درد دارد، با اینکه هر روز سعی میکنم در خودم بریزم، سعی میکنم تحمل کنم ولی اصلا کار نمیکند و من فقط به دست های تو نیازمندم:)

Run away_TXT -

 

Talking to the voices in my head, because at least they're listening

But I know that there's gotta be somebody out there, there's gotta be somebody somewhere, who needs company and it's comforting to know

The only_Sasha Sloan -

 

گاهی وقتا تنها کاری که می تونی بکنی اینه که تو جات دراز بکشی و آرزو کنی قبل از اینکه بند بند تن‌ات از هم جدا بشه، خوابت ببره.

- ویلیام سی حنان

 

نیاز دارم که اطرافیانم ساکت باشند. نیاز دارم که همه موجودات در سکوت فرو روند، تا غوغای وحشتناک درون قلب من هم پایان یابد.

- آلبر کامو_یادداشت ها

 

شادی برای بدن مفید است، اما این رنج است که موجب توسعه روح می‌گردد.

- مارسل پروست_در جستجوی زمان از دست رفته 

 

در سیاره‌ی کوچک ما،
عقاید بیش از طاعون و زلزله،
موجب بلایا شده است.

- فرانسوا ولتر

 

اگر قلب می توانست فکر کند،
می ایستاد.

- فرناندو پسوا

 

یکی از دردناک‌ترین لحظه‌ها در زندگی احتمالا لحظه‌ای است که آدم می‌بیند سال‌های پیشِ رویش، کمتر از سال‌های پشتِ سرش هستند.

- مردی به نام اوه _ فردریک بکمن

 

اگر نفرت به عالم بفرستید، و یا عشق و شفقت روانه کنید، در هر دو صورت نیت تان پس از یک سیر گردشی به خودتان باز می گردد.

- وین دایر

 

وقتی کتابی تویِ جیبت یا توی کیفت داری، مخصوصا وقت‌ هایی که غمگینی و غصه‌دار، مثل این است که صاحب یک دنیایِ دیگر هستی!
دنیایی که می‌تواند شادی را به تو برگرداند!

- اورهان پاموک

 

هرگز نخواهی فهمید که چطور قلبم دارد تلاش می‌کند تا از قفسهٔ سینه‌ام بیرون بزند.

-یکی از ما دروغ میگوید - کارن ام.مکنس