یادگاری؛ ۲۰ خرداد ۱۴۰۲.

برچسب آدامس خرسیا چقدر بی کیفیت شده:(

 

 
Darl+ing
face the sun
By Seventeen

Magic Spirit

 

بله همانطور که در عنوان عرض شد کارات شدم و اینجوری بود که میخواستم تودو ببینم یهو سر از گویینگ دراوردم و یک قسمت گویینگ کافی بود که من رو از لحاظ روحی-فکری کاملا درگیر کنهD": 

و میخوام برم کره با همه‌شون ازدواج کنم😀 امیدوارم توی زندگی بعدیم عضوی از سونتین باشم🙂

💛

از شنبه میخواستم بیام اینجا پست بزارم ولی اصلا فرصت نمیشد نمیدونم چرا واقعا°-° شما امتحاناتون تموم شد؟!

وای دلم میخواد امسال کلی کامنت و پست بذارمㅠㅠ لطفا شما هم زیاد پست بزارید مخصوصا پستای روزانه نویسیㅠㅠ حتی اگر کامنت نزارم ولی میخونم!!! 

💛

 امسال برعکس سالای دیگه روز آخر رو ترکوندیم و انقدر عکس و فیلم گرفتیم و خوش گذروندیم که محاله یادمون بره :"""""))))))))

می‌تونید حدس بزنید من کدومم؟!@_@ از این اعداد استفاده کنید.